Page 2 of 13 « First 12345612 ... Last»
Results 26 to 50 of 313
  1. #26
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    yeap its just a weird 9
     
         

  2. #27
    ANBU BLACK OPS maxxxmouse's Avatar
    Status
    maxxxmouse is offline
    Gender
    Join Date
    May 2008
    Location
    Mexico
    Posts
    842
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    yeah don't worry about it we all make those mistakes like i did with the period comas thing. that's why we post here to get some other answers and ideas we can't find ourselves.
     
         

  3. #28
    Member naturo9's Avatar
    Status
    naturo9 is offline
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    982
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    if not pages, maybe locations?
     
         

  4. #29
    Blind
    Guest

    trying to figure out the code though. Help me out a bit or lets see what you think

    ill say the number again and tell you what i just found out or what i think right now.

    9,31,8,106,7,207,15


    7 could mean team 7 - Naruto's Team- Sasuke, Naruto, Sakura, Sai (if you count him now)

    106 - we know is Tsunades Bust size

    im going through every character's details now, to see if anything matchs up


    Also 15 could mean the age of naruto or the naruto's group, ill find out everything and write it down here -_-
     
         
    Last edited by Blind; 06-27-2008 at 07:57 AM.

  • #30
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    dude you dont have a key like they figured it out we only know the key and its 'icha icha flirtingg paradise' or 'icha icha love lessons' and if we had it maybe we could be the next codebreakers of konoha how many gies are we here at narutobase 300/400

    whel let me help 9-means 9 tails(kyuubi)
     
         
    Last edited by -Andy-; 06-27-2008 at 08:00 AM. Reason: Automerged Doublepost

  • #31
    Blind
    Guest

    but they meant these numbers could mean anything.

    Just like 106 is tsunades bust size (which was found out by kakashi when jiraiya mentioned it in the past)

    so these numbers could mean numbers/clues from characters in naruto.

    But this is something i want to try and figure out while i wait or give it a go.


    Im just mentioning what these numbers could mean? you know
     
         

  • #32
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    Quote Originally Posted by Blind View Post
    but they meant these numbers could mean anything.

    Just like 106 is tsunades bust size (which was found out by kakashi when jiraiya mentioned it in the past)

    so these numbers could mean numbers/clues from characters in naruto.

    But this is something i want to try and figure out while i wait or give it a go.


    Im just mentioning what these numbers could mean? you know
    yeah and i said 9-9tails(kyuubi)
     
         

  • #33
    Blind
    Guest

    yeh i know. Thankyou just saying that haha

    wonder what 31 is, could mean age?
    207, 31 - Co-ordinates haha?

    or if we put it in acsending order and do this

    7, 8 , 9, 15, 31, 106, 207

    and find the middle number of it.

    oh well, this is helping me delay the wait and figure out what this all could mean lol
     
         

  • #34
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    the only bijju left exapt nine is 8 maybe he wants them to join forces
     
         

  • #35
    Blind
    Guest

    or 8 and 9 tails

    could mean

    8,9 are the only one's left for akatsu to gather.

    And time is not on there side?

    lol i wish they would publish jiraiya's book for real, so we could know what he fricken said in it. :mad:
     
         

  • #36
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    the wouldnt sell too much from the manga write
     
         

  • #37
    Blind
    Guest

    lol yeh your probaly right.

    Garghhh this is annoying me.


    8 couldnt mean team 8 either way, unless could mean someone dies from that team

    Members of the team and leader
    Team 8 is a group of Konohagakure ninja lead by Kurenai Yuhi. The members of Team 8
    Kurenei is the leader
    Kiba Inuzuka
    Shino Aburame
    Hinata Hyuga
     
         
    Last edited by Blind; 06-27-2008 at 08:20 AM.

  • #38
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    me too
     
         

  • #39
    Blind
    Guest

    heres another suggestion
    a date look

    9,31,8,106,7,207,15

    can make these 4 date's
    were leaving 8 as the year, since its 08. and yeh wouldnt mean anything further then that

    9/7/8
    15/9/8
    31/9/8
    7/9/8
     
         

  • #40
    ℂ⋆ -Andy-'s Avatar
    Status
    -Andy- is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    14,011
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    dude they dont have cars guns phones i would say 1990 or even beffore that well i have to run school laiting bye
     
         
    Last edited by -Andy-; 06-27-2008 at 08:32 AM.

  • #41
    Blind
    Guest

    i meant our year. Something could happen lol. News but its far away i dont know. And they follow the same year's i believe, its just a different world, and its made up so lol, they have power lines and stuff in konoha rofl you see what i mean.
     
         

  • #42
    Myobokuzan Flaw's Avatar
    Status
    Flaw is offline
    Gender
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    The Desert of Joy
    Posts
    13,493
    Post Thanks / Like
     



    wtf???

    man 106 means 1 meter .... pervert jiraya )there wasn't a momment in his life to thing about something else...BTW i just cant w8 for the next chapter to come out semms like Naruto already figured the key out.
     
         

  • #43
    Blind
    Guest

    lol
     
         

  • #44
    Godaime Hokage Miggy69's Avatar
    Status
    Miggy69 is offline
    Gender
    Join Date
    May 2008
    Location
    Omnipresent
    Posts
    6,595
    Post Thanks / Like
    jus chilling
     

    i think naruto already knows what at least one number means and if the code was meant for naruto that means it probaly isnt about pain
     
         

  • #45
    The Flash MinatoNaruto's Avatar
    Status
    MinatoNaruto is offline
    Gender
    Join Date
    May 2008
    Location
    Konoha as of now
    Posts
    2,194
    Post Thanks / Like
    This user has no status.
     

    I think now that Naruto remembers Jiraiya and has finally accepted his death he will no all of the numbers..
    But that was funny when kakashi thought of 106cm lol hahaha Tsunade
     
         

  • #46
    Godaime Hokage Miggy69's Avatar
    Status
    Miggy69 is offline
    Gender
    Join Date
    May 2008
    Location
    Omnipresent
    Posts
    6,595
    Post Thanks / Like
    jus chilling
     

    J-man was a pervert right up until the end. one thing maybe someone can take the rinn'egan from the body and implant it
     
         

  • #47
    Blind
    Guest

    naruto rinnegan. good idea- that solves his dilema of not knowing his wind element properly, gives him skills, makes him a pro and a god and becomes the frontrunner for hokage
     
         

  • #48
    Godaime Hokage Miggy69's Avatar
    Status
    Miggy69 is offline
    Gender
    Join Date
    May 2008
    Location
    Omnipresent
    Posts
    6,595
    Post Thanks / Like
    jus chilling
     

    nah not for naruto for someone else
     
         

  • #49
    Blind
    Guest

    No, if someone else get's it that will make them more godlier then naruto lol. And i won't like that. I swear if sakura or shikamaru got it, i would be very angry:mad:
     
         

  • #50
    Godaime Hokage Miggy69's Avatar
    Status
    Miggy69 is offline
    Gender
    Join Date
    May 2008
    Location
    Omnipresent
    Posts
    6,595
    Post Thanks / Like
    jus chilling
     

    lol yea but naruto already has the kyuubi is he learns to control it and has rinn'egan he will be too strong
     
         

  • Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •